הדיוטי-פרי החדש ג'יימס ריצ'רדסון

" הדיוטי-פרי החדש בנתב"ג מציג פלטפורמה דיגיטלית משודרגת "

בפרויקט זה נתבקשה חברת ויזו'אלד להמליץ על פתרון תצוגה פנימי עבור החנות "ג'יימס ריצ'רדסון" למטרת פרסום או הצגת מידע ממוקד על מותגי החנות השונים. לצורך כך, נפרסו ברחבי החנות כ-350 מסכים המציגים פתרונות תצוגה בגדלים שונים כגון קירות וידאו, מסך LED, מסכי LFD, מסכי Open frame ועוד.
חברת ויזו'אלד מתפעלת ומנהלת באופן שוטף באמצעות שליטה מרחוק את המסכים השונים הפרוסים במגוון נקודות ברחבי החנות, לרבות הפקות התוכן השוטף המוצג בהן. תהליך ההפקה מבוצע בשיתוף פעולה מלא עם צוות השיווק של "ג'יימס ריצ'רדסון" וחברת "ברעם" כאשר החברות פועלות בסינרגיה מספר שנים. החברה מפיקה עשרות סרטונים בכל חודש הכוללים בעיקר תכני קידום, מכירות ופרסום.
חברת ויזו'אלד מציעה שירותי אינטגרציה ופיתוח אפליקציות המותאמות לצרכי הלקוח, הכוללים ניסיון בתכנון-ביצוע ופתרונות פיתוח של אפליקציות המותאמות לצרכי הלקוח.